News

  • Tempu di Postu: Dec-12-2022

    Standard Diversi paesi anu esigenze diverse nantu à i standard di cordone di alimentazione. I tappi standard cinesi sò implementati secondu i standard GB 2099.1-2008 è GB1002-2008, è accettanu a certificazione CCC. I tappi sò simili à trianguli piani; i plugs standard australiani anu para elettricu ...Leghje più »

  • Tempu di Postu: Dec-05-2022

    L'ambiente di tensione utilizatu hè diversu U cordone di l'alimentazione standard europeu hè utilizatu nantu à a tensione di 220V, è u cordone di l'alimentazione standard americanu di solitu travaglia nantu à a tensione di 110V. Differenti in apparenza Paragunatu cù u cordone di alimentazione standard europeu, a sezione core di u standard americanu p ...Leghje più »

  • Tempu di Postu: Nov-28-2022

    A presa, inseme cù u cordone di alimentazione, furnisce l'energia à l'apparecchi elettrici. Hà diverse forme, è diverse marche di l'apparecchi elettrici anu sfarenti tippi di cordi di alimentazione. In u mercatu, i so tipi ùn sò micca uniformi, è i tipi di sockets in parechji paesi anu u so propiu char ...Leghje più »

  • Tempu di Postu: Nov-17-2022

    Cordi di putenza, canusciutu macari comu cordi di putenza, cordi di l'equipaggiu, cordi di l'alimentazione, i cordi di l'energia di cunnessione, i cordi di l'alimentazione, i cordi di l'alimentazione di l'equipaggiu, etc. Hè un cunduttore chì trasmette currente, è u modu di trasmissione attuale hè a trasmissione puntu à puntu. In quantu à l'usu, i cordi di alimentazione ponu esse divisi in DC ...Leghje più »

  • Tempu di Postu: Nov-10-2022

    1.Damage causatu da a forza esterna U mutivu più frequente di fallimentu hè una ferita da a forza esterna. Avà, e linee elettriche sò tipicamente installate in tutta a cità. U cordone di alimentazione serà dannatu una volta chì una forza esterna considerableu succede. U fallimentu di a linea elettrica hè spessu ...Leghje più »

  • Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022

    Pudemu fà cose maravigliose ogni ghjornu grazia à i cordi di alimentazione. Tuttavia, hè simplice d'utilizà i cavi di alimentazione senza capisce quantu unicu puderia esse. In vista di questu, discuteremu avà uni pochi variazioni trà i cables di putenza C13 è C15. Andemu. Avete un N...Leghje più »

  • Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022

    A cosa si riferisce u cordone di alimentazione di 2 poli? U terminu "2-pole" denota chì u plug di l'apparechju ùn hè micca messe à a terra è tipicamente include dui pins cunduttori elettrici. Tuttu l'equipaggiu elettricu era inizialmente equipatu cù un cordone d'alimentazione di tappi di 2 poli, chì significava chì tutte e prese di rete sò state pensate per ...Leghje più »

  • Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022

    L'electricità hè aduprata da tutti. Viaghjà da una nazione à l'altru, in ogni modu, hà da risultatu in diverse plugs, sockets, è fili. A persona media pò sperienze qualchì inconveniente da questu, è e persone chì travaglianu cù l'electricità pò esse in risicu. Dunque, capiscenu i tanti pow ...Leghje più »

  • Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022

    U rolu di u cordone di alimentazione cum'è un amplificatore di ingressu d'energia ùn deve esse sottovalutatu! A fluidità di a putenza di l'amplificatore di input serà largamente decisa da a linea di alimentazione, cum'è u rubinettu, a pressione di l'acqua in circustanze abituali, u rubinettu più bellu, un splash di rubinettu liscia è poviru, questu è wa...Leghje più »

123456Next>>> Pagina 1 / 8